faq.png
Kliknij na interesujące Cię pytanie, aby zobaczyć odpowiedź.

1. Jak długo będę czekać na wysyłkę?

Zamówienia realizujemy w ciągu 1-2 dni roboczych. Całkowity czas dostawy zamówienia jest to czas realizacji w magazynie oraz czas potrzebny poczcie/kurierowi na dostarczenie przesyłki. Paczki wysyłamy 4 dni w tygodniu od poniedziałku do czwartku. Znaczna część zamówień dociera do adresata w ciągu 2-3 dni od złożenia zamówienia (lub wpłaty pieniędzy).

2. Ile kosztuje wysyłka?

Koszty wysyłki zależą od rodzaju wysyłki i wynoszą odpowiednio:

Poczta Polska:
- przedpłata na konto, 9,90 zł
- pobranie, 19 zł

Kurier GLS:
- przedpłata na konto, 21 zł
- pobranie, 25 zł

Paczkomaty 24/7: (dowiedz się więcej)
- przepłata na konto, 9,90 zł

Wysyłka zagraniczna (tylko przedpłata):
- Poczta Polska, 70 zł
- Kurier GLS, Według cennika

 


  Cena Czas dostawy Dyskrecja
Kurier GLS pobranie 25 zł 24h Tak
przedpłata 21 zł 24h Tak
Poczta Polska pobranie 19 zł 1-3 dni Tak
przedpłata 9,90zł 1-3 dni Tak
Kurier GLS (za granicę) przedpłata Według cennika 7 dni Tak
Poczta Polska (za granicę) przedpłata 70 zł 14 dni Tak

3. Nie mieszkam w Polsce, czy możecie wysłać mi paczkę?

Owszem, realizujemy wysyłki na terenie całej Europy wraz z Rosją i Izraelem. Wysyłki takie są realizowane za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy Kurierskiej GLS. Forma płatności to TYLKO przedpłata na konto.

Koszt wysyłki zagranicznej (tylko przedpłata):
- Poczta Polska, 70 zł
- Kurier GLS, Według cennika

 


  Cena Czas dostawy Dyskrecja
Kurier GLS (za granicę) przedpłata Według cennika 7 dni Tak
Poczta Polska (za granicę) przedpłata 70 zł 14 dni Tak

4. Chcę coś u Was zamówić, ale nie chcę się rejestrować czy jest taka możliwość?

Zamówienia można składać bez rejestracji na kilka sposobów:

- Wystarczy podać dane do wysyłki w formularzu
- Telefonicznie lub smsem pod numerem telefonu 512 10 98 07
- Mailowo wysyłając zamówienie na adres zamowienia@intymnosc.pl
- Poprzez komunikator gadu-gadu status.asp?id=3280078&styl=13280078

Pamiętaj, aby przy składaniu zamówienia podać dokładne dane adresowe na jakie paczka ma zostać wysłana tj. imię i nazwisko, ulicę wraz z numerem domu i mieszkania, kod pocztowy i nazwę miejscowości. W zamówieniu staraj się używać nazw identycznych jak te ze sklepu, możesz podać cenę produktu. Prosimy także o podanie przy zamówieniu kontaktowego numeru telefonu oraz adresu e-mail.

5. Dzwoniłem, ale włączyła się poczta głosowa.

Nasi konsultanci dostępni są w godzinach 09:00-22:00 oraz 10:00-18:00. Zachęcamy do pozostawienia zamówienia lub informacji o chęci jego złożenia na poczcie głosowej. W takiej sytuacji nasza konsultantka skontaktuje się z Tobą w celu sfinalizowania transakcji.

6. Czy paczki pakowane są dyskretnie?

Wszystkie wysyłane przez nas paczki są pakowane bardzo dyskretnie w karton lub kopertę bąbelkową, owijane są zwykłym papierem pakowym i oklejane grubą, mocną taśmą - nikt nie dowie się co jest w paczce bez jej widocznego uszkodzenia/otwarcia. Na paczkach nie ma żadnych naklejek ani napisów sugerujących zawartość i pochodzenie. Również nazwa i adres nadawcy jest neutralny i niezwracający uwagi.

7. Chciałbym dokonać przedpłaty, gdzie znajdę numer konta?

Numer konta i dane potrzebne do dokonania przelewu znajdują się w dziale kontakt. A także tutaj:

PUH KA-JA JACEK STEMPIN
RYBACKA 1
89-606 CHARZYKOWY
NIP 5241808338


nr konta:
50102055581111156548400358

8. Chciałbym dokonać przedpłaty, ale nie posiadam konta w banku, jak to zrobić?

Wpłaty można również dokonać przekazem pocztowym oraz w dowolnym banku. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie www.poczta-polska.pl

9. Co to jest POSTE RESTANTE i ile to kosztuje?

Usługa Poste Restante to najbardziej dyskretny sposób dostarczenia przesyłki. Paczka nie jest wysyłana do domu a do urzędu pocztowego wybranego przez zamawiającego. Oznacza to, że listonosz nie przychodzi do domu i nie pozostawia awizo ani w żaden inny sposób nie informuje, że przyszła paczka. Adresat musi sam pójść na pocztę i dowiedzieć się czy nie czeka na niego przesyłka. Za tę usługę nie są pobierane żadne dodatkowe opłaty, oprócz standardowych opłat za przesyłkę. Na poste restante paczki mogą być wysłane zarówno po przedpłacie jak i za pobraniem. Aby zrealizować taką wysyłkę musimy znać dokładny adres wraz z numerem urzędu pocztowego. Adresy placówek pocztowych można zleźć na stronie poczty polskiej (www.poczta-polska.pl).

10. Czym są Paczkomaty?

paczkomaty.png


Naszym priorytetem jest zadowolenie klienta, a wielu z nich ceni sobie dyskrecję. Dlatego rozpoczęliśmy współpracę z paczkomaty.pl. Poniżej znajdziesz krótki opis tej usługi, która zapewnia szybką i co najważniejsze w pełni dyskretną dostawę zamówionego towaru.


Dyskretne punkty odbioru czynne całą dobę!
Atrakcyjna cena
Brak kolejek
Dostępność 24 godziny na dobę
Szybkość doręczeń
Powiadomienie SMS
Możliwość śledzenia paczki
Stały monitoring kamer wideo, gwarantujący bezpieczeństwo przesyłek w paczkomatach
paczkomat_facet_biger2.jpg

Zalety

Pamiętaj, że dzięki Paczkomatom 24/7 masz gwarancję odbioru przesyłek bez kolejek, 24 godziny na dobę, w dogodnej lokalizacji i bez awizo, bo o tym, że przesyłka jest już w paczkomacie poinformujemy ich SMS-em i e-mailem.


Lokalizacje

Paczkomaty 24/7 znajdują się tylko w lokalizacjach, które gwarantują dostęp odbiorcom 24h, przy zachowaniu maksymalnego poziomu bezpieczeństwa. Dzięki umieszczeniu maszyn w miejscach będących pod stałym nadzorem kamer i monitoringu ochrony mamy pewność, że przesyłki Klientów są całkowicie bezpieczne. W pierwszej fazie projektu Paczkomaty 24/7 rozmieszczone są na stacjach benzynowych (m.in. sieci LOTOS, LUKOIL, PKN ORLEN i STATOIL oraz innych nie-sieciowych stacjach) oraz całodobowych parkingach strzeżonych.

Aktualna lista lokalizacji dostępna jest na stronie Znajdź Paczkomat

11. Chce dokonać przelewu z zagranicy, jak tego dokonać?

Informacje potrzebne do dokonania takiego przelewu znajdują się w dziale "za granicę". Numer konta i dane do przelewu są dokładnie takie same jak w przypadku wpłat krajowych.
Kod SWIFT potrzebny do dokonania przelewu to: BPKOPLPW.

12. Chciałbym towar u was zakupiony odebrać osobiście, czy istnieje taka możliwość?

Tak, towar można odebrać osobiście w jednym z naszych 2 sklepów w Warszawie (adresy, tel, mapki poniżej). Jednak zanim przyjedziesz skontaktuj się z nami w celu ustalenia czy towar z zamówienia znajduje się w sklepie w danej chwili.

UWAGA! Jeśli chcesz odebrać osobiście nie rób przelewu na konto! Zapłacisz za towar na miejscu przy odbiorze gotówką, za pomocą karty płatniczej lub kredytowej. W sklepie można także dokonać zakupów bezpośrednio bez konieczności wcześniejszego składania zamówienia.

Zachęcamy do odbioru osobistego w naszych salonach w Warszawie.

MapaCentrum.png
TelefonCentrum.png
GoogleMaps.png



Linia.png

 

MapaKabaty.png
TelefonKabaty.png
GoogleMaps.png

13. Jak zatytułować przelew?

W tytule przelewu wystarczy wpisać nazwisko z zamówienia. Prosimy pamiętać o doliczeniu kosztów wysyłki, w przeciwnym razie paczka nie zostanie wysłana.